Monday, August 24, 2009

a city of Warsaw, Poland








11 comments:

  1. salam ramadham karim.... tuan....
    banyak travel lately....

    ReplyDelete
  2. salam
    pyan, lama tak dengar cerita kau. masih mendeklamasi. saya di UPM. mengajar di sini. ada deklamasi di sini ke? kalau senang boleh dtg sini

    ReplyDelete
  3. oh, menyorok kat upm rupanya? dah berpuluh tahun tak jumpa ye? gua macam dululah. benda lain tak reti buat, menulis saja yang reti. ya, masih baca puisi macam dulu-dulu. sekarang edit buku2.

    ReplyDelete
  4. oh, kalau ada terselit kat UPM tu dtg le jumpa aku...boleh pekena tea. kau skg macam, sihat ke? aku pun ada menulis pasal art jugak...sewaktu bersama sutung? tapi tulisan aku agak radikal sikit, org melayu tak suka...mereka mahu tulis puji-puja saja...kritik tak suka...biase le tu...

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. haneem, jejak kasih, keh keh keh!

    ReplyDelete
  7. tak ape le jejak kasih pun...lama tak jumpa memang perlu berkasih....selamat hari raya maaf zahir batin semua

    ReplyDelete